Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Happy Christmas!

Hej allihop. Har ni haft en bra jul?
DET HAR IALLAFAL JAG HAFT!
Detta har varit den bästa julen hitils tror jag.
jag saknade ju så klart att fira julen i huset.
Men det är ju bara och vänja sig :)

Är jätte nöjd över alla julklappar jag har fått :)
1. En biobiljett från mormor
2. En onepiece från Ida och Johan

3. En locktång OBH nordica från mamma och pappa

4. Christina Augilera parfym från Peter

5. Rosa digitalkamera

och mycket mer :)
Är skit nöjd över alla julklappar :)
Och så har jag precis beställt en julklapp. Svart löshår som baby köper till mig som julklapp! :D

måste bara nämna en rolig grej som vi alla "barn" fick av mamma och pappa.
Det var ett ganska stort paket som det stod:
God Jul Ingela, Daniel, Ida, Johan, Louise och Daniel önskar Siv och Lennart
Vi öppnade den gemensamt och där i låg det en korg med stenar och två små drink paraplyer.
Och sedan ett kuvär till alla oss.
Vi öppnade våra kuvär och där i stod det att mamma och pappa bjuder på en resa utomlands i April/Maj.
Så alla vi + mamma och pappa ska åka utomlands :D
FYFAN VAD ROLIIIIGT!
Lagomt brun till studenten och hela dreten :D
Hörde att det var prat om Cypern eller mallorca? ;)

Idag så är det julafton nummer 2.
Ska till Skoghall och bli bjuden på mat av lilla Lena och Anna :)
Och ge svärmor och Anna en liten julklapp så klart (:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback