Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Grattis syster!

Inatt så sov man hos sin moster Lena.
Råkade somna hos henne igår så mamma bäddade en säng så jag kunde sova kvar där :)

Har precis badat klart och ska snart sminka mig och klä mig.
För idag så ska jag på Kalas hos min syster Ida för hon fyller år imorgon men vi firar henne idag :)
Så grattis till henne!

Ikväll så är man fyllechaffis åt; Kenneth, Daniel och en annan snubbe.
De ska på julbord på Bluemoon med jobbet :)
Så jag måste hämta dom sen typ inatt då de är dö fulla. BORING!

Medans de är och super så är jag med den bästa ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback