Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Bad girl

 Oj. Den där uppdateringen nu igen, Wooops!..
Nej. Idag är det iallafall måndag (som snart är över)
 Kom till skolan, hade teckenspråk, Lunch, Lekte med klassen på svenklektionen.
Vi skulle packa in en julklapp två och två.
Läraren parade ihop oss och jag blev med lilla Lena :)
Vi skulle packa in en skokartong med armkrok.
Alltså vi fick bara använda en hand var. Jag använde höger och Lena använde vänster.
Den andra armen skulle vi hålla armkrok med.
Sen när den var inpackad så skulle det på snöre.
Det klarade vi ju så klart av ;)
Snöret skulle krullas, Hon höll i snöret och jag drog saxen på snöret.
fin fint blev det!
Sen kommer läraren och säger att vi ska skriva ett rim om julklappen.
Vi fick hitta på vad vi ville skulle vara i paketet.
Sedan så skulle läraren utse det bästa inslagna paketen och bästa rim.
Så klart så vann ju jag och Lena ;)
Bäst som vi va..

Vi rimade om att det var en tröja i paketet:

 Är det värme du vill känna
Då kan du använda denna
När det är värme du vill ha
Då kan du på överkroppen denna dra
Så blir du sexig varje da'

Och sen kom Linnea med en liten snygg mening till som fick bli slutklämmen ;)


 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback