Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Äntligen Fredag!

åh, äntligen fredag.
Gud vad jag har längtat efter denna dag :D
Är så sköööönt med fredagar ..
Idag så är jag hemma från praktiken igen.
Fast är bättre idag än igår.
Men kan inte riskera att gå till praktiken och smitta dom heller.

Idag så ska jag städa lägenheten medans han jobbar.
Sen så ska vi åka och kolla julklappar och mysa :)
Antar att vi åker lite bil ikväll också som vanligt xD



Imorgon ska vi på Julbord klockan 18.00 med släkten.
Vi blir hela 15 pers och mamma och pappa betalar för alla tror jag, 400kr per person...
Egentligen så skulle jag ha varit med och firat Desiree Karlsson imorgon.
Men kan ju inte det eftersom julbordet är bokat sen länge.
 
Och på söndag sen så ska han och jag vara Emi och Hampus vakt.
Ingela och Daniel ska göra annat. så vi ska åka lite pulka och grilla med Emelie och Hampus:)



Lucka 10 har öppnats i min julkalender på bloggen. Var med och tävla om ett fint armband :P

2010-12-10 · 10:56:18

Trevlig helg! :)

2010-12-10 · 11:00:04

fredagar är bäst! :)

2010-12-10 · 11:12:05

sv; ja tack skulle vara jätte snällt :)

2010-12-10 · 14:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback