Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

03 - Mina föräldrar

Kan börja med och säga att mina mamma heter Siv och är 47 år.
Min pappa heter Lennart och är 49år.
De gifte sig 1991 och fick mig ca ett år senare.

Mamma och pappa träffades när pappa var 16 och mamma 14 i Edsvalla.
De skulle tälta ihop med kompisar och då möttes de och blev kära.
Så har de försökt förklarat för mig iallafall.

Pappa jobbar på KF som ligger bredvid Helmia. Innan det så jobbade han på Hoves bageri och GB glass.
Men nu är han någon slags cheff för lastbilar och sånt.
Mamma jobbar inom vård och omsorg. hon har jobbat där så länge jag kan minnas.
Hon trivs jätte bra med sitt jobb men hon tycker att de får för dåligt betalt.
Mamma har sitt arbetskontor i tegelhuset bredvid busstationen i Karlstad.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback