Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

01 - Om mig

En tjej vid namn Louise Viktoria Sjögren som bor på Hemvägen 1 F.
Jag är född 23 Juli 1992 och då har jag stjärntecknet Lejon
Har en mamma och en pappa som gifte dig  1991, alltså året innan jag var påtänkt ;)
Har två äldre syskon som båda är över 20.
Jag rider på http://smrk.se och har gjort det i 5år tror jag det är nu.
Är stolt Bisexuell sen jag vågade erkänna det för mig själv i 7:an.
Pluggar 3:e året på Hammarö Utbildningscenter, som nu har bytt namn till Hammarö Gymnasium.



Jag läser just nu till Barnskötare men ska läsa vidare efter studenten till förskole lärare.
För 4 år sedan hade jag en underbar katt vid namn Mizzie.
Men hon fick cancer i magen så vi var tvungna att ta bort henne. min älskling blev bara 9år :(
Fick en guldhamster vid namn Stuart Little när jag fyllde 11år av mina systrar.
Som sedan dog 2 1/2 år senare. (på grund av ålder, de lever i högst 3 år)
Haft en bästis sen blöjan vid namn; Josefine Bergström.
Har en; Kusin http://lindarangfeldt.blogg.se som är medverkande i gruppen KICK
Just nu är vi bara vanliga kompisar och inte så lika intensiv kompis längre.
Mina intressen är; ridning, djur, kompisar, krogen, shoppa, musik, film, och mysa :)
Min första egna bil ska INTE vara en bubbla eller en GUL bil.
På dagarna går jag i skolan till ca: 15.00, åker sedan hem och matar katterna och umgås med folk.
Mitt "språk" är ganska grov värmländska, Men jag brukar inte skriva så värmländskt. det kan komma något enstaka ord.
Andra språk som jag kan prata är; lite franska, lite tyska, engelska, svenska, lite finska, och teckenspråk :)
Mina favoritfärger är svart, vit, ljusgrå och rosa.
Mina motton; 1. Lev dagen som om den vore din sista, 2. Peace and rocke'n roll, 3. Vi ska alla dö en dag.
Jag älskar: Choklad, fanta exitoc, mysiga hemmakvällar, partylife, nya kläder, smycken, att skissa och teckna och göra designer till bloggar :)
Är galen i SVAMPBOB!


Hoppas det räcker så.. annars får jag skriva mer någon annan dag (:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback