Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Tidsfördriv för att försöka få bort nervositeten..

Du heter: Louise

Smeknamn: 
Lollo, sjögren m.m

Låt som när du är ledsen sörjer till?

finns nog ingen speciell så direkt..


Beroende av:

mys, pengar, bil 

Vad tror folk om dig?

för mkt...

Vad får du oftast komplimanger för?

Mina ögon och håret

Hur imponerar man på dig?

visa att man bryr sig och är sig själv.

Brukar du skratta för dig själv?

Ja, alltid

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

oj.. förlåt :(..

Var bor du?
Karlstad


Trivs du där?


Absolut

Har du haft sex idag:

Yesbox

Hur svarar du i mobilen:

beror på vem som ringer,
känner jag personen brukar jag vränga till med något som;
hej, du har kommit till SOS alarm.. eller nått :)

Vem ringde du senast?:

Tingvalla körskola

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

ska sova nu. Godnatt, älskar dig.

Brukar du komma i tid:

för det mesta

Hur känner du dig nu:

Trött och sliten, nervös och ur funktion.

Vanligaste färg på dina kläder:

Svart, vit, rosa

Vad tycker du om fötter:

fint med tatueringar på

Vad saknar du:

en bil, körkort och mys med pojken..

Hade du en bra kväll igår:

fett värd kväll (y)

Favorit dryck på morgonen:

Apelsinjuice, pucko♥


När brukar du oftast gå och lägga dig:

tidigast 00:30.

Är du blyg?:

inte så farligt längre

Sysslar du med någon idrott?:

ridning

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Ja , upplevt det själv.


Har du spytt offentligt:

ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Ha sex antagligen

Är du nöjd med ditt liv:

sometimes..

Är du bortskämd:

lite kanske

Vad gör du i morgon:

pluggar för teoriprov

Vad är det värsta du vet?:

svikare, otrogna idioter och skitsnack.

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

ja, de flesta kan ja lita på, och har en riktigt äkta vän. <2

Vad är det finaste du fått?:

puss, massage, orden: jag älskar dig, en ros, bio och gos, allt på samma dag.

En speciell dag du minns:

Morfars begravning
9:ans avslutning
1:a Juli
29/7

Du samlar på:

wunderbaums
50st just nu

Vem ringer du när du är arg/ledsen:

helst pojken & bestisen josefine

När grät du senast:

Igår kväll

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

köpa en sommarstuga vid vattnet till mina föräldrar, en ny bil till pojken, en häst till mig..

Vill du gifta dig:

 

inga funderingar på det just nu

Vill du ha barn:

Ja det vill jag men längre fram

Är du musikalisk?:

lite, sjunger, spelar piano, kan spela lite gitarr

Vad dricker du helst när du är törstig:

loka

Bor dina föräldrar tillsammans:

 yes

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Ja, tyvärr

Biter du på naglarna:

tyvärr så ja ...



tack för en underbar bild!

2010-08-09 · 11:27:18

Fin blogg :D

2010-08-09 · 11:33:31

Kolla in min lilla blogg. Kommentera gjärna något!!

2010-08-09 · 11:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback