Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

påhälsning + kulturnatta

Fick nyss en liten på hälsning av Morbror Morgan :)
Men mamma och pappa är inte hemma än..
Så han stack till Biltema så länge :)
Innan de blir dags för tacos med fölk så ska
Jag, Daniel, Josefine och Andy åka och köpa godis =D

Nu snart är det dags för kulturnatta på stan igen.
Förra året så var det vid biblioteket i stan, vet inte om det blir samma ställe i år igen.
Förra året var älsklingen med. Samt; Johan Carlsson, Marcus Poleryd, Martin och Nalle
Älsklingen ska vara med i år igen =D

*Film från förra årets Kulturnatta*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback