Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Maby baby

Sov på herrhagen inatt.
Ska även göra det ikväll :)

Igår så blev de en sväng i bilen med sällskap av Ida och Hammar.
Idag skulle de till Arvika och de ville att vi skulle åka med.
Jag å bby har inget för oss ikväll så vi får väl se om vi åker dit ;)

Fick även mitt älskade linne igår. I LÖV IT!
Mitt Playboy linne alltså :)

När jossa åkte hem igår så märkte jag att det stod en kasse med kläder i syrummet.
Det var till mig från syster :D
Gissa om jag rotade i kassen xD
Hitta massa mysigt och gött :D

Imorgon kommer mamma och pappa hem från västkusten.
Har saknat dom jätte mycket.
De har köpt grejer till mig.
Nyfiken i en strut (a)

  NU ÄR DET BARA 3 DAGAR KVAR!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback