Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Hemmmmaa

Nu är ja tillbaka hemma igen.
Sov hos ♥ inatt.
Men nu sitter jag och väntar på att Josefine ska pallra sin röv hit.
Men hon har precis durschat så det tar nog en stund till
För hon har inte packat än.
När hon väl är klar ska hon ringa och ja ska gå o möta henne.
Hon tar väl med sig hela huset hit ;p
 
Ikväll/senare blirre väl att käka tacos med jossan.
Vet inte om vi behöver sticka till pekås eller nått innan.
Men då gör vi de senare isåfall.

 Nu är det bara 6 dagar kvar.
Hoppas!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback