Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

hänt idag?

Johanna Vaittinen

Johanna sov hos mig inatt :)
Vi gick och tog ut pengar igår.
Sen gick vi till Statoil så hon fick köpa cigg :)
Satt sen hemma på baksidan och pratade :)
Fick sällskap av en fet svart spindel innanför dörren.
Som Johanna mördade genom att kasta en gula sidorna på xD
Den spindeln dammsög jag upp idag :)
Följde henne till bussen vid 13.00.
Sen åkte jag, mamma och pappa till Öb. (Jag körde)
Men när vi var vid järnvägsspåret precis innan öb.
Så stod det och blinkade...
Fast folk passerade det även när bommarna var nere?
Det var stömavbrott i hela Edsvalla xD
Så jag åkte över där :D
FRÄÄÄÄÄNT!
Så vi åkte till Bergvik istället och handlade.
Och nu sitter jag här.
Jag och lillfisen har precis sett på pippi långstrump på datorn :)



Big tnks for interesting and useful site!

2011-07-20 · 10:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback