Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Blev en innedag igår

Var med jossa hela dagen igår tills hon gick hem 01.00
Vi satt och laddade ner massa spel till Emulator.



Vi fick ner ett as fränt och roligt spel som heter; conker's bad furry day
Det är inget spel för barn direkt
De svär i spelet, det är blod och dricker alkohol.
Det ser barnvänligt ut.
Men det är de knappast.


 En liten förtitt på hur spelet är xD
Ni kommer förstå vad jag menar med att det är inget för barn :)



mosbricka :D

2010-08-19 · 20:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback