Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Arråh..

Sitter och ser på medans Jossa spelar tv spel, svär och skriker.
Ingen vacker syn kan jag lova!
Klockan är nu 23.10 och vi är inte ens på vägen att bli trötta.
Så detta kommer bli en seg natt xD
Men men ...
Vi hittar väl på något som vi annars alltid gör :)

Har letat fram mina brillor bland allt damm..
Känner att det är på tiden att säga hej till dom..
Iallafall på kvällen och när jag kör bil sent :)

Men ja har saknat dom lite faktiskt.
Det negativa är att jag ser ut som en lärare i brillor..
Och jag utbildar mig till just lärare -.-'

10 Auguti!
Hoppas 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback