Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

BVC, tur på stan

Imorgon (idag), ska jag äntligen få min spiral isatt.
Har hört att det ska göra ganska ont dock :/
Men skönt att få det gjort och vara fri i 5år framåt ✌🏻️
Som tur är så blir syrran med så hon kan hjälpa mig med lillan sålänge. 

Idag kl 15 gick en kompis bort tragiskt. 
Känns ganska overkligt.
Bara 24år .. 
Alldeles för tidigt :( 
Rest in peace Emil 🌹




Bara så du vet, så passar spiral inte alla. Hade själv spiral i bara ett år och hade helt jävla ont i magen under den tiden. :( Så, ifall du har jävliga magsmärtor månader efter insättningen av spiral, så rekommenderas det att ta bort den.

2016-05-12 · 18:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback