Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Hm ..

Hade fått denna kommentaren när jag loggade in nu på morgonen.
Ja, jag kan komma till K-hamn.
Dock svårt att träffa dig om jag inte har något nummer eller adress haha! 


Som sagt jag är lyckligt gift,men vill träffa dig;)maila mig så kan vi bestämma tid och plats.Är så grymt sugen på dig:)Puss på [email protected]

2015-04-29 · 20:04:05

Hmm Håll dej ifrån den där David. Verkar inte riktigt klok. Googla på hans mejl så får du fram andra kommentarer han skrivit till andra tjejer.

2015-04-30 · 06:49:43

Det kan vara lite svartsjuka med i kommentaren du fått:)Ha ha ha

2015-05-01 · 17:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback