Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Bakfullast i hela världa'..

Gomöra, sövit i ca 4,5 timmar.
Ungefär så länge det dröjer innan bakfyllan slår till och jodå.
Nog har den gjort det alltid. 
Men hade en sjukt rolig och bra kväll igår.
Fick en 11åring och en 12 åring efter mig under kvällen, haha!
11åringen visslade efter mig i början när de satt bredvid mig.
Fick låna hans laddare när min telefon tog. 
Sen satt jag, 11åringen, 12åringen och Martin i köket och snackade i ca 1-2 timmar tills skjutsen kom.
Sen fick småbarnen en varsin kram som tack för lånet av laddaren och SHIT så glada dom blev, haha!
Fick höra av 12åringen att jag va den snyggaste tjejen på hela festen. Haha.
Så söta! 

Jag och Martin









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback