Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Ja må jag leva

Startar min dag genom att vakna till Emelie, Ingela, Albin och Mamma som kommer in i mitt rum och sjunger: ja må hon leva. 

Ja just det, jag blir 22 idag! 

Det firar vi med en heldag på stranden, pizza till middag och på kvällskvisten blir det lite hallontårta. Helt ok dag. 

Tackar vädret för toppen värme. 

För 4 år i rad har det spöregnat på min födelsedag! 

Ha en bra dag allihop, 

för det ska jag ha! :D 






Har kollat in dig lite på bloggen,du är otroligt snygg,vilken kropp,otroligt sexig;)

2014-07-28 · 22:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback