Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Ikväll smäller det !!

Sitter här på Nolgård och ska hjälpa syrran att redigera några dop och bröllopskort.
Skulle ha gjort det för ett bra tag sen men datorn har krånglat med photoshop men nu jävlar ska det funka!

Ikväll eller imorgon förmiddag så åker hårfärgen i, ärligt talat så är jag lite nervös men jag tror det kommer bli awesome!
Måste ju vara snygg när vi åker bort till helgen.
 
Idag är det min och K's ettårsdag!
Shit vad tiden har gått fort.
För exakt ett år sen så satt jag med rosa hårfärg i håret och bestämde träff med K.
 
20.30 träffades vi på Bergviks parkering utanför Max.
Det var den bästa dagen på hela året 2013!
Och här sitter jag idag, ett år senare och är ännu gladare över denna dag.
Och fler år ska det bli, jajamen!
Älskar min Kim så fruktansvärt mycket och jag hoppas och vill att vi ska hålla ihop jämt.
Du är bäst!
 
 
 
 


G R A T T I S P Å E R ! :D

2014-01-29 · 21:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback