Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Tror att jag dör snart..

Herregud vad min näsa svider!
Den lilla sveda jag hade i halsen igår, övergick till riktig jävla förkylning.
Så här ligger jag, i sängen med både halsont + torr hals + snorig näsa + svidande näsa + huvudvärk + ont i ryggen + mensvärk.
Åh jo då ..
Mensen passade på att komma samtidigt! 

Tänkte att jag iallafall skulle försöka orka mig till stan och gå den årliga Påskparaden.
Som vi alltid gör varje år.
Och då åker min Påskhare dräkt fram.
Den uppskattas alltid lika mycket av alla barn och även vuxna varje år.
Har till och med varit med i NWT. Haha!
OCH fått pris för bästa utklädnad.
Så vi får väl se hur jag mår till möran.

Inge Elmia blir det i år heller.
Känner att jag inte vill lägga ut 500-600 spänn bara för att åka dit och kolla på stylade bilar som står där nästan varenda år.
Det är i princip samma bilar där varje gång.
Och har redan åkt dit 3 gånger.
Då lägger jag hellre pengarna på något annat faktiskt.. 

Nu ska jag och min ena pälsboll sova.
Den andra gick och la sig i gungstolen som vanligt.
Fick ett riktigt varmt välkommen hem förut när jag klev innanför dörren.
Oj vad de jamade och skulle gosa massor. 
Känns så underbart att veta att de blir lika glada varje gång som jag kliver innanför dörren. 
Vad skulle jag göra utan er mina änglar!
Så jag och Zelda säger godnatt från sängen i Segerstad och hoppas att alla får en bra och mysig Påsk!

Glad Påsk på er! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback