Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Bra start på helgen.

Dagen at varit helt ok.
Drog mig en hel timme i sängen imorse, städade rummet och fixade mig.
Sen drog ja till systemet å köpte nödvändigheter inför lördag :)
Träffade Jossa en sväng å vi gick till Bergvik och köpte vanlig dricka.
Sen åkte jag å träffa några kompisar och åkte till jobbet klockan 03.30 för å kolla om jag skulle jobba ikväll.
Kändes lite skumt att komma in på jobbet i vanliga kläder, och rosa hår .. Medan man ser alla jobba. Haha!
Men jag var tydligen ledig imorgon kväll. De tackar jag för!
Har varit inställd hela veckan på att jag skulle jobba denna fredag natt.
Men börjar inte mina varannan fredag fören vecka 7. Så det är ju gött :)
Nej men som sagt, dagen var helt ok!
Hoppas morgondagen blir lika bra, om inte bättre!

Vad jag vet nu så ska jag till Blomman en sväng. Har inte varit där på flera veckor på grund av flytt och så har jag varit sjuk. Saknar min pussgurkaa!
Så jag ska dit en sväng på förmiddagen och pussa maaaasssssoooor på honom!

På lördag blir de en reeedig bilfylla med bästa Bruden! Fan va nice! Tagga järnet nu!

Så nu säger jag .. Godnatt z Z z Z z ..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback