Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Saknar dig nått så grymt!

Saknar dig så in i helvete mitt hjärta!
Snart 6 år sedan du lämnade oss och jag saknar dig fortfarande lika mycket!
Du har och kommer alltid vara det bästa som har hänt mig i mitt liv.
Du betyde allt för mig. Du va som en vän..
Ropade jag på dig så kom du direkt, sov med huvudet på min kudde och jag höll om dig, ville jämt att jag skulle bära dig, låg i soffan på min mage när Lordi van Euorovision och jag blev så glad så jag kramade nästan ihjäl dig!
Du kommer alltid vara min bästa vän och INGEN kommer någonsin ta din plats, aldrig, aldrig, aldrig!!

Jag älskar dig min bebis!
Vila i frid min älskade kelgris ängel




 

 

 

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback