Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Inge taggad alls ..

Tyvärr så är jag inte ett dugg taggad för att gå till jobbet ikväll.
Har en känsla av att det mesta kommer krångla och jag bara springer runt som en yr höna..
Hmh, får se hur det går ..

Jobbar 19.30 - 02.00 ikväll, sen är jag ledig fredag, lördag och söndag.
Även fast jag kommer vara i Ullared så tror jag att jag kommer ha svårt att slappna av.
 Inatt gick det ju bra på jobbet. Men då gick jag bredvid syrran hela arbetspasset.
Idag så kommer jag få springa hit och dit för jag ska vara med min andra syster och vi har inte rasterna samtidigt ..
Då måste jag gå till en förman och fråga vart jag ska eller vad jag ska göra.. hmh ..
Blir lite nervös i tanke på detta.
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback