Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Tråkig rubrik

Godmorgon, eller vad man nu ska säga..
Ligger i soffan och kollar på värdelös reklam om träningsredskap.
Planerna idag är att ta en promenad med Josefine efter 14.00.
Sen runt 16.00 tiden så tar jag med mig pärlan till Ulvsby och sätter på vingen samt skruvar fast slutsteget.
Och så ska grillen fixas så det blir rutnät och emblemen med brudarna ska på också :D

 Hörrni, glöm inte frågestunden. Den avslutas när som helst så passa på att fråga vad ni vill.
Elaka kommentarer som snälla kommentarer.
Jag svarar på ALLA frågor!

Gå till frågestunden HÄR!
 



Tack din blogg var oxå söt!

2012-02-09 · 15:09:35

Fin blogg du har ! :)

2012-02-09 · 16:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback