Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

För sent med Julkort?

Har min halvtimme på jobbet nu.
Dock slutar jag inte fören 19.30, suck ..

Men mamma har lovat mig att göra mat så maten är klar när jag kommer hem.
Världens bästa Mamma och Pappa har jag!
Sen tänkte jag även åka och lämna ut Julkorten så att det blir klart.
Fast de vill jag helst inte göra ensam, så får höra med någon om h*n vill med :)

Längtar så grymt mycket tills vi ska flytta! Åååhhh!
Ska bli så jävla skönt att flytta från stan och bo ute på landet, vilken dröm!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback