Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Svar på tal - mitt hår

En dagens fråga kanske? :) om Egobooost!:
Dina slingor är så superfina! Gör du dem hos frisör eller är du själv så duktig?! :)



Hej. Vad roligt att du gillar mitt hår :)
Jag slingar mitt hår själv.
Och då använder jag mig av en hårfärg för mörkhåriga.
Det är ett slingmedel för mörk hår som kostar ca 50kr.
Jag använder mig utav två förpackningar {jag har så långt hår så det räcker inte med en färg}
Sen medföljer det en slinghätta som jag använder mig utav.

Och på allt detta så använder jag löshår, DAGLIGEN.
Jag har långt hår men det är tunt.
Mitt löshår är i samma bruna nyans som mitt egna.
Och innehåller blonda slingor också så det smälter in i mitt :)

Hoppas du är nöjd med svaret.
Annars är det bara att du frågar på om du vill se bilder eller så :)
Mvh

Här är en bild som är tagen för ca 3 veckor sen.
Och här har jag i mitt löshår :)



Tack för svaret :) Vad heter det slingmedlet du använder?

Oj vad jobbig jag känner mig nu, men blev helt kär i ditt hår! :)

2011-10-27 · 21:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback