Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Vart är du ...

Det har nu gått år sedan du lämnat oss på jorden
Jag står på en bro och tittar på medan solnedgången slocknar
jag tänker; vart är du ..
En känsla trycker mig i bröstkorgen
Du kan se mig men inte röra mig
jag tänker; vart är du ..
Visa mig vart du är så jag kan få säga farväl
ordet farväl som jag inte hann säga
sträck ner din hand från himlen och ta emot mig med öppna armar
lyft upp mig så jag kan ge dig en sista kram och säga; jag älskar dig
blinka åt mig på himlen i nattens ljus
jag tänker ej då; vart är du ..


Vila I Frid




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback