Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Vill förvarna alla!

Måste bara nämna det med piercing i näsan.
Jag har ju nämnt några gånger här i bloggen att jag har stuckit mig på piercingstaven.
Och då började jag blöta.

Tänk riktigt noga över om du/ni ska pierca näsan.
För ni kommer inte kunna byta till ring fören rekommenderat 6 - 10 veckor.
Och sen så läker näsan långsammare än tex, läppen, ögonbrynet eller öronen ..
Det kan ta upp till ett år innan percingen är läkt.
Sen är det oerhört lätt att få infektion..



"VARNING FÖR STARK BILD LÄNGRE NER!!"





"INTE jag på denna bild, men det är så det blir!"

Så mitt tips till er är;
Pierca inte näsan om du inte är 100% på att du klarar avl smärtan.
 Annars så, go 4 it
:)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback