Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Stallet & Projektredovisning

Tjenixen!
Stallet blev igår. Fick lilla köttbullen och FAN så bra vi va :D !
Travade skit snyggt och fina skänkelvikningar!
Fick mycke bra kommentarer av läraren: Jag har inga invändningar. Ser jätte bra ut!
Så klart det gör! Jag hade ju älsklingen ! :D
Vi är aaallllltid bäst ;)

Nog tjatat om köttbullen..
Idag var det projektredovisning i Aoulan för min del.
Dock skulle vi sitta still från 09.30 - 14.00 ..
Medan tvåorna skulle gå runt och kolla på alla projekt ..
Men som tur var så fick vi sluta redan vid 13.00 typ :)
Och vi fick många bra kommentarer om vårat projekt.
Många tyckte det var en smart idé och bra sagor :)
Och eftersom dom som inte fick klart något projekt får iallafall G för att de har försökt.
Så borde vi få minst G+ för vårat GENOMFÖRDA OCH LYCKADE projekt :)
Nu ska bara loggboken skrivas och sista på raporten.
Sen är den kursen klaaaar! :D

Idag så måste jag till Grums och skifta däck på pärlan.
Två av däcken är ganska slitna :/
Så jag får blinka åt älsklingen med mina havsblåa valpögon och be honom hjälpa mig ;)



 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback