Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Åh, vilken lättnad!

Har precis kommit hem från skolan.
Och ÅH, vilken lättnad!
Jag blev godkänd i Bejrutt's kurs människor i behov av stöd.
Fyfan så gött!
Har gått och spännt mig hela veckan för betyg snacket med henne ..
Gick inte så bra på senaste provet ..
Men hon sa att hon sätter G på mig för att jag fick högt betyg på APU:n och min aktivitet :)

Nu står farsan och lagar mat till mig :D
Väntar på att mamma ska komma hem och äta så vi kan åka och ta oss en skön solariumstund :)
Idag kör vi på 30minuter istället för 20 som vi tog förra gången.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback