Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Tupplur på gräsmatta



Jag har en assistent med mig som går bredvid och lär sig.
Känner mig lite bra alltså (A).

Hon sa att jag kunde ta en tupplur om jag ville så kunde hon hålla utkik.
Sagt och gjort.
Jag gick ut och la mig på gräsmattan i solen och somnade.
EN TIMME sov jag! :o. Helt sjukt!
Och när jag väl vaknade så var jag SVETT SOM EN GRILLAD KÖRV!
Men nu är jag lite piggare iallafall.
Fast jag slutar ju om en timme, men men .. :)
Ska ta mig en tupplur när jag kommer hem tror jag.
Så jag är pigg till ikväll då man ska bada! :D



härligt att få sova på jobbet ; )

2011-06-29 · 14:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback