Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Dagens ..

DAGENS VILL HA: mer piercingar!
DAGENS KLÄDSEL: jeans shorts, rosa randig tröja
DAGENS SMINK: vanligt
DAGENS FRISYR: lockigt, sidbena
DAGENS HÄNDELSE: jaduh, det kommer snart ;)
DAGENS LÅT:  Vill du ligga med mig.
DAGENS PLANER: Köpa piercing
DAGENS SAKNAD: Ledighet
DAGENS DUMMASTE: magen -.-'
DAGENS SJUKA: att jag är sjukt upp i varv. ;)
DAGENS DROG: bilen, musik
DAGENS ROLIGASTE: Trassel
DAGENS FAVORIT: godis
DAGENS KÖP: ...
DAGENS GODIS: CHOKLAD!
DAGENS HUMÖR: glad, upp i varv. Smått på humör.
DAGENS ORD: Mys!


piercingar vart? :D

2011-06-19 · 20:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback