Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Förflyttning till lägenhet

Idag så var man tvungen att gå upp 07.00.
För senast klockan 08.00 så skulle vi möta mamma och pappa vid sätter.
Skulle hjälpa dom att lasta in alla grejer som är kvar i lastbilen som va lånad av Kf.
Grejerna skulle till den nya lägenheten som vi ny får flytta in i :)
Allt från det att vi lastade in och sen ut tog oss ca 90 min.
Alltså en och en halv timme (:
Sen fikade vi lite och gick till Don pipino (Pizzeria på Våxnäs centrum)
beställde mig en Vesuvio med EXTRA ost ^^

Snacka om att den satt bra ;)
Eftter de så åkte man hem till Herrhagen och tog sig ett varmt bad tillsammans med MR.
Sen har jag bara suttit vid datorn tills nu (:

Tittar just nu på Top Gear. Ett avsnitt jag faktiskt INTE har sett redan ;o
Alla andra avsnitt har jag sett minst 5gånger per avsnitt -.-'

Imorgon har jag faktiskt inte ett piss att göra ;o?
Någon som vill ses och hitta på nöe? (:



Hej kusin!



Har du lust att hjälpa mig med min bloggdesign någon dag? Kanske kan sitta ned tillsammans och fixa och dola? Jag vill ha någon roligare med mer liv i. Min är så tråkig som den är nu ju!



Va säger du?



Puss

2011-01-02 · 20:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback