Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Garage - Ice Rally - Don Pipino

Har varit till garaget och lämna grejer med Peter och Älskling.
Just nu käkar bby flingor medans jag sitter framför datorn.
Så fort han har käkat klart så bär de av till Pölsas garage för att byta däck.
Och sen några varv ute på isen med bilen med samma fölk som igår + alla andra som ska köra idag.
Efter de så åker vi tillbaka till Pölsas garage för att byta däck igen.
Sen så åker jag och bby till Våxnäs C för att käka pizza på Don Pipino :)

Så ser våran dag ut än så länge! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback