Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Syns att det var Partaj igår..



Jaaaa, shit vilket partaj det vart igår.
Vi firade ju älskling för han fyller 25 på torsdag.
Men på torsdag så kommer morsan och dom.
Så vi firade med vänner igår och SHIT vad det ser ut idag..
Glas överallt, lerigt, trasiga lyktor, burkar på hela framsidan osv .. Oj oj oj ..
Vi la oss inte fören vid 03.00-04.00 tiden, haha!

Idag så vart de Väse med älskling och släkten för Adventsfika hos Lena och Richard :)
Myyyysigt var det.
Sen så åkte vi till Ica och handlade Tacos så hade vi lite tacos mys på Våxnäs.
Efter det så vart det en film som mamma och pappa hande hyrt.
Och nu sitter jag här på Råbäcken igen med en snarkande käär i knät. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback