Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Skippar dagens promenad ..



Usch vad det regnar och blåser.
Kallt som fan är det också.
Det är vid såna här tillfällen som man ska sitta inne under täcket, sätta på en bra film, ha en fet godispåse och ligga på armen på kärleken.
Tyvärr så är min kärlek fortfarande i Thailand och kommer inte hem på ett tag. :(
Så jag får göra allt utan honom..

 Jag skulle ju egentligen ha gått en långpromenad genom våxnäs och gruvlyckan med Josefine.
Men vi skippar det idag och tar det imorgon förhoppningsvis.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback