Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

With pain and tears of a girl's broken heart


Ett sanningens ord!



Det gör ont att se dig, Det gör ont att höra din röst, Men ändå.. varför tänker jag på det? Jag bryr mig inte sedan länge, men smärtan finns tyvärr fortfarande kvar i hjärtat och lär sitta där ett bra tag till .. Ingenting känns positivt längre! Så varför är jag så dum och tänker för mycket?! Med ett brustet hjärta rinner tårarna nerför kinderna med enbart sorg och smärta inuti. Det går inte längre, jag klarar det inte!

DU var/är ett riktigt svin!


Lillla gumman, han har kommit över dig för länge sen;)

2011-08-16 · 11:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback