Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Veckans Låt - Utvald!

Grattis!
Veckans låt väljare blev: 
http://idalinnakallio.blogg.se/


 

 Var inte du den utvalda vinnaren?
Tipsa om samma låt igen eller en ny om du har fler favoritlåtar :)
Ju fler du tipas om. Ju större chans har du :)
Gå till tips inlägget HÄR för att tipsa om din favoritlåt och vara med i tävlingen om att bli länkad i en vecka :)
Nästa vinnare dras fredag om en vecka :)
Lycka till!

Veckans låt blev; Alphaville - Forever Young



Nu är dagens blogg avslutad. Vann du?



var gärna med igen :) kram

2011-04-01 · 18:01:54

SV: Okej, ja det verkar ju göra jätte ont. Vart har du mer piercing förutom näsan och läppen? :)

2011-04-01 · 18:15:37

tjenare sötan allt bra?, jag behöver verkligen ALLAS hjälp. så gå in på min blogg om du har tid och kolla om det finns något du kan göra, kram!:)



du kan ju även passa på att anmäla dig till dagens blogg om du känner för det;)

2011-04-01 · 22:46:25

trevlig helg

2011-04-02 · 11:11:04

SV: Ååh jag vill också pierca tungan! Men jag får tyvärr inte... :/

2011-04-02 · 12:08:07

allt bra? :)

2011-04-02 · 13:23:06

Hej, jag har en tävling på bloggen där du kan vinna ett valfritt smycke. Jag har även en bloppis kika in och kolla om du hittar något roligt! :) Köper du saker för minst 50:- får du en design och du får bestämma exakt hur den ska se ut!

2011-04-02 · 13:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback