Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Nationella prov Svenska B - Rast!


Åh, Har suttit och bara skrivit, skrivit, skrivit sen klockan nio tills nu.
Håller på med nationella prov i svenska men har rast nu till klockan 10.30.
Provet var inte så svårt och inveklat som jag trodde att det skulle vara.
Så det är jag ganska glad över. Och så har jag ett ganska lätt ämne att skriva om ;)
Men jag hann iallafall skriva klart kladden.
Ska bara fixa styck indelningar och sen skriva rent den så tar jag helgen sen :D

Heja mej!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback