Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Skoghall

Sitter på Skoghall och ser på tv + sitter vid datorn.
Ser på han som vill vara en tiger ;o
Vilken jävlka människa..
Har gjort inplantat i pannan och överläppen så han kan skruva fast morrhår -.-'
Tatuerat hela anisktet som en tiger, Slipat tänerna så han får typ huggtäner och har as långa naglar Oo.



Killen + Greek & Jimmy är utanför och grejar med Daniel, Lena's och Greek's bil :)
Sen blir det hem till Älsklingen, hämta bakgrejer och åka hem till mig för att baka cookies och laga mat ^^
Mamma och pappa är nämligen på bröllop :D



Imorgon så ska jag ochg baby åka med Syrran och hennes kille till min kusin som har en hund som har fått små hundvalpar :D
Längtar! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback