Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

godmorgon

Vaknade för 40min sen och sitter nu i soffan och kollar på Långbens movie.
Igår så åkte man runt i stan med bil.
Tillsammmans med; Adde, jimmy och lillen.
Nalle fick inte plats så han fick åka med Greeken.

Idag hoppas man på att det blir & äta tacos.
Vore såååååååååååååå gött.



Ska hem lite senare och kolla vilka grejer på vinden som ska slängas.
Och ikväll vet jag inte vad det blir.
Förhoppningsvis så kanske man får köra lite bil (a'



Nice site, welcome to my

2010-12-13 · 13:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback