Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Design

Hej! Är du en som är trött på din bloggdesign?
Då läser du rätt.  Jag hjälper dig gärna gratis. Tro det eller ej. Jag har hjälp många och de har varit riktigt nöjda :). Bara lägg till mig på msn: [email protected] , skicka bilderna du vill ha med. och berätta hur du vill ha bloggen upplagd. Sen ger du mig ditt lösenord till bloggen och WOALA! :).
jag frågar dig om du är nöjd förstås innan jag avslutar designen :).


Hej jag undrar om enbart gör designer till "blogg.se"? dina designer är sjukt fina :) men jag andvänder devote :/ kram emma!

2011-07-13 · 17:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback