Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Sweet Louise på Herrhagen;

Nu sitter man hemma hos min underbara älskling och ser på tv :). Han jobbar dock till 4 :/
Idag har man varit med baby till Hammarö och städat sitt skåp :)
Så nu är man ledig till fredag ;) .. GÖÖÖÖÖÖTT!
Och så har jag köpt en klänning till fredag :). Den sitter riktigt nice ;)
Senare vid halv 4 så ska man börja laga mat :). Sen blir det hem till mig en snabbis.
Sover hos älsklingen inatt igen. ÅH VAD VI SKA GOOSA!
Badade med honom i badkaret igår. det var mys ^^

Till Helgen blir det kanske en sväng till Sunne.
Greek har nämligen bett om tillåtelse att köra älsklingens bil.
Han har gjort uppkörning och idag gör han teorin.
Så vi får hoppas på att du klarar det Greeken, eller vad säger du? :)


 LYCKA TILL!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback