Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Chokladdoppade jordgubbar!

Åh det är så mums. Gjorde klart de två sista proven idag. det gick skit bra :). Sedan blev man hämtad av pappa och blev med till bergvik. Där åt vi mat på resturangen och Muppen (Daniel schutser) kom gåendes förbi. Jag, mamma och pappa handlade lite och jag köpte jordgubbar. Sedan när jag kom hem så smällte jag chokladen och doppade jordgubbarna. Åh det är sååååååååååå gott. Ska ha det till ikväll när jag sitter ute eller så tänkte jag se film :)



Det är så gött att man är ledig imorgon. Det enda jag ska göra i skolan imorgon är att lämna tillbaka en sista lånebok :). Sen kan skolan dra åt helvete tills måndag igen -.-'. Men det blir inte så mycket skola för mig nästa vecka;

Måndag: en lektion
Tisdag: Snövits teatern
Onsdag: Bodaborg
Torsdag: Studenten (Ledig)
Fredag; avslutning :)

Åh sen är det ,, sommmaaarrlooov!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback