Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Sommarjobb 15/7 Dag; 4


Idag var det en riktigt skön dag.
Det var bara 10st barn hos oss.
Barnen var ute när jag kom.
Vi var ute till 11.30. sen gick de och åt.
Och jag gick in och åt min mat och städade lite på avdelningen.
Sen kom barnen tillbaka, De små la sig för vila och jag såg på Tecknad pettson och findus med de andra barnen.
Sen lekte de och vid 14.30 blev det mellanmål som bestod av rostade smörgåsar och saft.
När jag sen tittade ut genom fönstret så spöregnade det.
Men jag fick cykla hem i bara korta jeanse shorts och en svart tunn tröja.
Gissa om jag var sjöblöt när jag var hemma.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback