Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Polly, har en egen värld.


Stoppar mig full med polly just nu :) MUMS!
Håller och på att tappa upp ett varmt och skönt bad :)
för sen ska man ut i kylan, ska nämligen till Mariebergsskogen med pluttan Emi
Det ska tydligen vara någon typ av julmarknad där (:

Kollar också på löshår nu :)
Måste ju kolla vart det är bäst kvalité och billigast.
För jag måste köpa med fler svarta clips :)
Har bara 3st just nu xD


´Den rosa hårfärgen är iallafall typ fixad nu.
Hade sån jävla tur då..
Jag åkte till skinndeep för att höra med dom om de har öppet som vanligt vid mellandagarna "då jag ska färga håret"
Och ja det hade de.
Sen frågade jag om de hade rosa hårfärg.
Och de hade EN burk kvar. sen skulle de inte få in mer innan nästa år ;)
Som hon frågade om hon skulle lägga undan den åt mig så kunde jag komma tillbaka och köpa hårfärgen i mellandagarna.
Och jag sa ju så klart JA!
FYFAN vad flyyyyyyt (:

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback