Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Jobb nummer 2?

 
 
Se där ja...
Detta stod i ett mejl från Djurskyddet i Karlstad som jag har sökt jobb hos:
 
Hej Louise!
Tack för din ansökan!

Vi har nu gått igenom alla ansökningar och vi är överväldigade av hur många som kontaktat oss! Vi är nu i ett skede då vi börjat träffa kandidater.
Skulle du vilja komma på en gruppintervju på onsdag 20/11 kl. 16.30? Vi träffar då 3-4 kandidater samtidigt och för en dialog kring arbetet på djurhemmet. Plats: ''stod med i mejlet men väljer att inte skriva ut den'' (hemlig)

Hör av dig så att vi vet om du kommer!

Hälsningar,
Ann
Ordförande
Djurskyddet Karlstad
 
Trodde faktiskt inte att jag skulle bli en utav de utvalda.
Så lite stolt är man ju (y)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback