Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Gooodmorron goodmorron kära dagbok!



Här ligger jag i sängen och käkar onyttig "dessert" tidigt på morgonen.
Pojkvännen åkte till jobbet för lite mer än en timme sedan.
Så nu blev det genast ensamt och tomt ..

Funderar lite på vad man ska hitta på idag.
Bby ville ses när han slutar, men det blir förmodligen inte fören efter 5 tiden..
Så vad gör man till dess?
Föräldrarna kommer tillbaka hem senare idag efter några nätter i sommarstugan.
Så det får väl bli lite städning så det inte ser ut som det gör just nu ..
Men vad ska man hitta på resten av tiden .. ?
Funderar på att ta en liten shopping/fönsterkoll bergvik sen.
Problemet är att jag har ingen lust att sticka dit ensam?.. YEEY liksom ..
Jag får avakta ifall någon vill med :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback