Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Underbara du!

Min älskling,
Min Baby,
Min Peter Daniel Johansson.
Du är det bästa som någonsin har hänt mig.
Jag älskar dig så mkt så det gör ont.
Vi har alltid roligt tillsammans och jag trivs så jävla bra med dig!
Jag blir glad bara jag tittar på dig när vi sitter och ser på tv:n.
Det kommer alltid vara du och jag!
Alltid, alltid, alltid!!
Nu när vi bor ihop så har vi det så jävla mysigt.
Tv:n kvällar, godis, mys, massage, bada i badkar tillsammans, bilturer, och kramar i sängen.
DU ÄR SÅ JÄVLA UNDERBAR ÄLSKLING.
Om 8 dagar så har vi varit tillsammans i 1år och 4månader
En tid som har varit så jävla rolig med dig,
Och jag längtar till en framtid tillsammans med dig.
Se oss få barn, att få se dig som pappa.
Du ska se, Snart är det våran tur ;)
♥ Jag älskar dig baby! ♥

 



haft en bra dag?

2010-10-26 · 18:19:28

sv: awwww seriöst? :D :D :D

2010-10-26 · 18:37:02

sv:ååååh tack så hemskt mycket :D :D :D shiiit va glad jag blir :D<3

2010-10-26 · 18:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback