Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

i miss the old times..




Saknar tiderna då vi var jämt.
Varje dag 24/7..
Hittade alltid på massa roliga saker.
Vi var helt galna.
Kunde skratta åt ingenting..
Tröstade alltid varandra..
Fanns alltid där och vi ringde alltid varandra hela dagarna.
Gick varje lördag och köpte oss en varsin liten godispåse och tog massvis med kort på vägen.
Vi sket fullständigt hur vi såg ut.
Killar hade absolut ingen betydelse i vårat liv.

Nu?
Nu hörs vi nästan aldrig,
När vi väl pratar så är det på msn som; mm, aa, ok, kul osv.
Vi ses kanske 1 - 2 gånger i månaden.
Sen båda började gymnasiet så har vi nästan tappat kontakten.

Våra framtidsplaner..
Vi som hade sånna planer för framtiden.
Vi skulle vara vänner och hålla kontakten enda tills vi blev typ 80 år.
Vi skulle hoppa fallskärm tillsammans.
Vi skulle vara bästisar för alltid.

Men se hur det har blivit....
Jag vill inte ha det så här..
Du har alltid varit och är även nu, den finaste kompisen jag har haft/har.
Du lyssnar, du finns där, du är redo för allt.
En RIKTIGT kompis är du.
En sådan som alla borde ha en varsin.

''J'' svar;
Förlåt för om jag aldrig hör av mig, jag vill inte att du ska tycka att jag tjatar för mycket på dig och de känns ibland att ja bara är i vägen för dig eller danne. men du är min bästa vän och de hoppas jag att du vet, du är speciell för mig du är min ängel, skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag, du är den som känner mig bäst och du får mig ALLTID på bra humör. Man ser fortfarande kvar när ja skärde in med kniv " JOLO" på handen och varje gång jag ser det så tänker jag på alla våra minnen. Vi har växt upp med varandra och du är som en syster för mig. Det känns riktigt tråkigt att ni ska flytta ifrån huset, kommer kännas riktigt konstigt när jag åker förbi att det bor någon annan där, kommer ihåg när vi sprang runt på din baksida och lekte med goggos eller när vi peka fuck you mot din granne, när du hade ditt lilla rum och vi bygde en stor vägg med bara gossedjur eller när vi måla våra ansikten med jätte mkt smink. jag saknar den tiden då vi var jämt vad vi än gjorde så hade vi dret roligt, ljudinspelaren , heta linjen, tv spel, stallet.. men sen dess du skaffat kille så har våra lekstunder bara bleve färre oh färre, de börja med fredde då ni var på helger oh sånt klart jag acceptera det men sen när jonte oh jim kom då skulle dom vara med dig nästan varje dag, vi var typ varannan dag oh så, de funka bra då men nu när du träffat danne då har vi bråkat och tjaffsat och vi ses aldrig, säger inte att det är hans fel han är en jätte bra kille och ja hoppas att ni får vara lyckliga hela livet..Men jag behöver dig i mitt liv .. vill inte bli som mamma oh hennes bästa vän att dom inte setts på 30 år, jag vill ha dig på min sida hela livet jag vill se dina barn växa upp och kanske blir våra döttrar bästa vänner.. Jag vill ha dig vid min sida då båda börjar bli gråhåriga och när rynkorna kommer. Jag vill inte sitta om 50 år och tänka vart du finns eller hur ditt liv ser ut. Även om 30 år så kommer jag se dig som min allra bästa vän, jag älskar dig syster! <3




Förlåt för om jag aldrig hör av mig, jag vill inte att du ska tycka att jag tjatar för mycket på dig och de känns ibland att ja bara är i vägen för dig eller danne. men du är min bästa vän och de hoppas jag att du vet, du är speciell för mig du är min ängel, skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag, du är den som känner mig bäst och du får mig ALLTID på bra humör. Man ser fortfarande kvar när ja skärde in med kniv " JOLO" på handen och varje gång jag ser det så tänker jag på alla våra minnen. Vi har växt upp med varandra och du är som en syster för mig. Det känns riktigt tråkigt att ni ska flytta ifrån huset, kommer kännas riktigt konstigt när jag åker förbi att det bor någon annan där, kommer ihåg när vi sprang runt på din baksida och lekte med goggos eller när vi peka fuck you mot din granne, när du hade ditt lilla rum och vi bygde en stor vägg med bara gossedjur eller när vi måla våra ansikten med jätte mkt smink. jag saknar den tiden då vi var jämt vad vi än gjorde så hade vi dret roligt, ljudinspelaren , heta linjen, tv spel, stallet.. men sen dess du skaffat kille så har våra lekstunder bara bleve färre oh färre, de börja med fredde då ni var på helger oh sånt klart jag acceptera det men sen när jonte oh jim kom då skulle dom vara med dig nästan varje dag, vi var typ varannan dag oh så, de funka bra då men nu när du träffat danne då har vi bråkat och tjaffsat och vi ses aldrig, säger inte att det är hans fel han är en jätte bra kille och ja hoppas att ni får vara lyckliga hela livet..Men jag behöver dig i mitt liv .. vill inte bli som mamma oh hennes bästa vän att dom inte setts på 30 år, jag vill ha dig på min sida hela livet jag vill se dina barn växa upp och kanske blir våra döttrar bästa vänner.. Jag vill ha dig vid min sida då båda börjar bli gråhåriga och när rynkorna kommer. Jag vill inte sitta om 50 år och tänka vart du finns eller hur ditt liv ser ut. Även om 30 år så kommer jag se dig som min allra bästa vän, jag älskar dig syster! <3

2010-10-19 · 14:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback