Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Förbannade jävla cp mongo mage!

Dumma mage som väcker mig så här tidigt :(
JAg som egentligen kan sova en timme till innan jag behöver gå upp!
Dumma, dumma!


Hej sötis!!



nu har jag frågestund på min blogg!! Fråga gärna vad du vill:D



http://samiramustafai.blogg.se/2011/september/nu-kor-vi-en-fragestund.html#comment

2011-09-17 · 12:59:58

känns lite som att du måste byta typsnitt på din text, för å, ä och ö (säkert nått mer?) syns inte, utan det blir knepiga tecken. Ganska irriterande när man läser :P Fast det kanske bara är för mig det blir så ^^

2011-09-18 · 14:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback